Nossa Vida e Uma Constante Viagem, Do Nascimento a Morte.



Our Life and A Constant Journey, From Birth to Death.
Source: Paulo Coelho
"sometimes you ask me why I'm so quiet, do not talk of love almost anything, nor am alone at your side, you have me more every day do not know if it's good or bad, most know that I am in you, and (changes here) you're on me! I'm from the roof tiles, the fishing, the fisherman, the letter A has my name, dreams, love ... I'm Twine, Twine, Twine "Kisses!
"as vezes você me pergunta por que eu sou tão calada, não falo de amor quase nada, nem fico sozinha ao teu lado, você me tem todo dia mais não sabe se é bom ou ruim, mais saiba que eu estou em você, e (aqui muda) você está em mim! Das telhas eu sou o telhado, da pesca, o pescador, a letra A, tem o meu nome, dos sonhos, eu sou o amor...Guita, Guita, Guita"Beijos!